06 januari 2018

Intergalactic - HM

Ett lack från min stora HM samling. Många av färgerna har försvunnit ur sortimentet. Fattar inte varför med tanke på att de har funnits så kort tid. Det var ju inte länge sedan de gjorde om sitt sortiment. Den här färgen är en av mina favoriter, tyvärr en som utgått så vitt jag vet. En brunaktig/plommon-ish bas med ett supersnyggt turkosblått skimmer/glitter i. Älskar´t!

Lite skavigt... ni får hålla till godo










Kolla skimret... som en galax...stjärnhimmel... vad ni vill.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Fint lack!
Det är väl både typiskt och irriterande att det man gillar försvinner!

marinamake sa...

Lotta! Ja visst är det snyggt! Well, story of my life... allt jag gillar utgår alltid ... suck!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...