28 november 2017

That´s What Friends Are Thor - OPI Iceland Collection

Jag misslyckades med mina sminkbilder idag, så inget smink från mig. Så istället grävde jag fram lite bilder jag haft liggandes nån vecka i arkivet. Detta är det sista lack jag skaffat från OPI:s Icland kollektion.  That What Friends Are Thor och lite prickar från Isadora´s Skyline. 





Om ni undrar vad detta är för konstig samling prickar, så började jag någon sorts försök att göra ett mönster med prickarna. Det sket sig kan man säga... så jag bara slutade mitt i alltihopa och lät det vara som det blev... mindre snyggt. 




Men hur som helst så gillar jag den här färgen på OPI lacket. Någon sorts mörk greige. Gillar även kombon med ljusblått. Men nästa gång kanske jag skiter i prickförsket, ha ha.

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...