26 september 2017

Sharon - Lars Wallin

Lila sotning i morse. Den här lila skuggan har jag ägt i många år och den är nog min absoluta favorit när det kommer till lila skuggor, mörk, intensiv och otroligt pigmenterad. Älskar´t! Ja, och det är ju Sharon från Lars Wallin, Make it Your Own. Han släppte ju en serie skuggor, plus nån mer produkt för ett antal år sedan. Vet inte om de ens finns att få tag i längre, tror inte det. Jag ångar i allafall att jag inte skaffade fler av ögonskuggsfärgerna. Fast det var ju fastligt dyra, över 200 kr för en skugga. Smakar det så kostar det...




Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet: m/s Beaver från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Inspiration från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Sharon från Lars Wallin.
Under ögat: Color Riche Eye Color Pencil Baby Pink från Loreal med Buxom Eyeshadow Luxe Life ovanpå.
Under brynets högsta punkt samt i inre vrån: Saphire från Kat von D:s Alchemist palett.
Eyeliner: Ink Liner Baudelaire från Kat von D.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Lipstick matte Matte Royal från MAC.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: matte foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Blush: Blushon Bubble nr 52 från Nouba.
Highlight: Saphyre från Kat von D:s Alchemist palett.




De va de hele!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...