24 oktober 2016

Grå måndag

Jag gnetar på med dotterns kamera, blir ju sisådär. Hälften av bilderna har jag deletat.  Oh well jag fipplar vidare med kameran, så länge får ni stå ut med det som blir.

Trött måndagsmorgon hur som helst, blev nån sorts grådassig sminkning som jag försökte piffa upp med en röd eyeliner och lite gult i inre vrån. Inte vet jag om måndagen blev någe mindre trött för det... ;-)



Bas för skuggorna: Jumbo eyepencil Milk från NYX.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: Ethereal från Taylor Made Minerals.
Yttre vrån: m/s Sirocco från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: c/s Gravity från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Mega Plush Express Volume från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.



Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: FitMe 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer och highlight: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Blush: Blushon Bubble nr 46 från Nouba.



Läppstift: Matte Lip Color Rich Red från E.l.f Cosmetics.






Så där ja.. det var vad jag lyckades åstadkomma idag. Nya försök i morgon!

Natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...