27 juni 2016

SEMESTERSTÄNGT!

Min sista jobbsminkning, innan jag gick på semester. Jag fick jobba min sista arbetsdag inför semestern i butiken nere på stan, så jag hann aldrig säga hej då till mina kompisar i Gränbybutiken. Jag sprang förbi efter att jag slutat, för dottern hade varit där och gjort synundersökning så jag skulle plocka upp henne. Så till några fick jag säga hejdå ändå. 

I alla fall, så var mitt smink lite turkosgrönt sista dan. Slog till på lite glitter också, även fast det inte syns på bilderna.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Jumbo Shadow Liner 339 Crib från Cherry Culture.
Highlight: Mirage från Make Up Geek.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Petal Pusher från Make Up Geek.
Över rörliga delen av locket: Pegasus från Make Up Geek.
Yttre vrån: Time Travel från Make Up Geek.
Glitter över rörliga delen av locket: Volume Million Lashes Top Coat Glitter från Loreal.
Eyeliner: Eyeliner All Day All Night från Kicks.
Mascara: Wonder Perfect Mascara från Clarins.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Studio Fix Fluid NC 15 från MAC.'
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.'
Bronser: Bombshell Bronze Diva från BH Cosmetics.
Highlight: Highlight Solstice från Sleek.
Rouge: Blush Volupté Heart of Light från Yves Saint Laurent.



Läppenna: Heroine från MAC.
Läppstift: Color Riche 287 Sparkling A Methyst från Loreal.





Blir nog inte så många inlägg här de närmsta fyra veckorna... är för det mesta utan smink när jag är ledig. Går omkring och skrotar, fixar med blommor och blader på min lilla uteplats osv...  Men jag har lite smink från midsommarafton... så det dyker väl upp här snart.

Annars så får ni ha en skön sommar alla!

NU E DE SEMESTER!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...