03 januari 2016

Perriwinkle & Carnival - H&M

Mina naglar de senaste två dygnen.. lite slitet, har en förmåga att inte fota förrän det är dags att ta av det... Dessutom ser det här snyggare ut i verkligheten än på bilderna. Flake:sen och glittret är mer glittrigt i verkligheten, här ser det bara ut som konstiga bitar på nageln. Men anyways...







Ännu några lack från HM alltså. Är helt kär i dessa... såå många fina färger och många som i allafall i min värld är lite annorlunda. 



Inga kommentarer:

The Mantra Palette och The Ice Maiden Palette - Beauty Moon Cosmetics

Gårdagens look, jag ligger ständigt en dag efter här. Inte för att det spelar någon roll. Vi skulle ha den där fotbollströjan på oss igen på...