22 november 2015

Full Exposure Palette - Smashbox

Ledig dag idag... har försökt uträtta alla möjliga ärenden och fått saker och ting gjort. Som vanligt hinner man inte lika mycket som man tänkt sig. Men jag har i alla fall hämtat min kartong med adventsprylar, så nu kan jag fixa lite under veckan så att det är klart med adventspyntet till helgen.

Skulle iväg in till stan också för att hämta ena dottern som varit hos pappan över helgen, och en sväng på Ikea blev det med, så lite smink slängde jag på innan jag drog iväg.

Testade min palett från Smashbox, Full Exposure Palette. Faktiskt mina första skuggor jag äger från de märket. De fick godkänt... paletten är ju en nudepalett, och det är ju inte min favoritfärgskala, men ändå skuggor som jag tycker är bra att ha. Går att använda till mycket.




Bas för skuggorna: Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene.
Samtliga skuggor: från Smahsbos Full Exposure Palette, M4, M3, S5 samt M6.
Dutt i inre vrån: e/d Champion från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highlight: Arctic Sun Highlighter Warm Natural Glow från Lumene.
Rouge: från 10 Color Palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.




Too Faced lustre liner (gammelrosa) över hela läppen och Lip Gloss Sweet Berry No 6 från Pierre René.






 Så nu väntar full arbetsvecka igen, vi får se vad det blir för nya sminkdåd den här veckan... Ha det gott alla!

Sminka lugnt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hur kan vi komma i kontakt med dig personligen?

Hälsningar Mediaclever Sverige AB
www.mediaclever.se
support@mediaclever.se

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...