17 augusti 2015

Tillbaka till rutinerna...

Okej, så jag överlevde första dagen på jobbet efter semestern ;-). Fullt upp som vanligt, och skönt är väl det, så slipper man hinna fundera så mycket på att man egentligen skulle vilja vara ledig lite till.

Så i morse var det dags att inta rutinerna som vanligt, upp i ottan, på med kaffebryggen, duscha och så på med fejset... 




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
I globlinjen: ljus skugga från Loreals La Palette Nude.
Mitt på locket: Mineral Eyeshadow Powder G01 från I.M.Y.S
Yttre vrån: lila skugga från samma palett.
Under ögat: penna Sephora Jumbo liner 12HR wear 15 purple med den lila skuggan ovanpå.
Dutt i inre vrån: cremefärgade skimmerskugga från samma palett.
Eyeliner: Superliner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Brow Artist Genious Kit medium to dark från Loreal.




Bas: BB Skin perfection cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Dream SunGlow Bronzing Powder 03 Bronze.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Blush Cherry Blossom från Make Up Store.



Läppglans: She Loves Candy från MAC.




De va de hele, natti, natti!


Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...