30 augusti 2015

Atlantic Blue , Gorgeous Gold - MAC




Primer: E.l.f Eyelid Primer Sheer samt Color Riche Eyecolor Pencil Baby Pink från Loreal.
Highlight: Grädde från Färg.
Längs brynbenet: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Gorgeous Gold från MAC.
Yttre vrån: Atlantic Blue från MAC.
Eyeliner: E.l.f Liquid Eyeliner Midnight.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: BB Skin Perfection Cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Highlight Powder från H&M.
Rouge: Sin från Nars.



Läppenna: Cranberry från IsaDora (utgången färg).
Läppstift: Amorous från MAC.



Lite glajjor... jag är ju faktiskt glasögonbärare... Bruuns Bazaar från Specsavers.




De va de hele...

Min jobbarhelg är över, alltid lika skönt när man kommit så här långt. Har morgondagen kvar att jobba sen kommer äntligen en ledig dag. 

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...