29 januari 2015

Köttigt lila

Gokväll alla! Här kommer dagens sminkning från mig... inte så mycket att säga om den. Det är sent och jag har haft en superstressig arbetsdag, kört så det ryker från öppning till stängning. Så nu är jag helt slut och ögonen orkar inte hålla sig öppna. 

Gillar i allafall den här färgkombon... Färgen från MAD Minerals är vad jag kallar "köttig" och blir supersnygg ihop med lila... om du frågar mig.




Primer: Wet n Wild Take On The Day Eyeshadow Primer samt Color Riche Eye Color 11 Lovely Lilas från Loreal.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
Strax ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Mitt på locket: e/d Sassy från Make Up Store, på varsin sida om Sassy ligger Purple Passion från E.l.f.
Inre och yttre vrån: Poise från MAD Minerals.
Liten dutt i inre nedre vrån: Spicegold 119 från Nouba.
Eyeliner: gjord av skugga Carbon från MAC.
Mascara: Smoky Extravagant från Make Up For Ever.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcealine.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highlight: Pink Buttercream från MAC.
Rouge: Sakura Mineralize Blush från MAC.



Läppenna: Fashion Boost från MAC.
Läppstift: Violetta från MAC.




Och nu är det 14 dagar kvar... till klippning...

Natti natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...