16 september 2014

Mitt i snickerietsminkning...

Halloj och gokväll alla! Snabbt inlägg här... jag är mitt uppe i byggande och snickrande så all tid går åt till det. Renoverar och bygger om det som ska bli mitt nya boende. Myyycket jobb är det, men fint blir det :-). 

Detta är en sminkning från förra veckan. Lila med lite rosa... blev murrigare än jag tänkt mig, men men... 




Primer: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs globlinjen: Plum Dressing från MAC.
Inre vrån och mitt på locket: skuggor från IMYS, inget namn på asken (fyra lila/rosa skuggor i en ask).
Yttre vrån: Contrast från MAC.
Under ögat: penna Blue Lagoon från Viva la Diva med Contrast ovanpå.
Eyeliner: Super Liner Carbon Gloss Extra Black från Loreal
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Millions de Cills.





Primer: E.l.f Mineral Face Primer.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Dream Sunglow 03 Bronze från IsaDora.
Highlight: Sunkissed Sparkling Glitter Powder från H&M.
Rouge: Two Virtues från MAC.



Läppenna: okänt märke.
Läppstift: Sparkling A Methyst 287 från Loreal.





Well folks... nu är det dags att nanna kudden, Trött i ögat. Mera kommer från mig i veckan, efter tapetsering, golvläggning, kakling och diverse annat...:-).

Natti!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...