24 juni 2014

Sotning med Loreal

Så var man ledig idag igen då... alltid lika skönt. Men idag har det regnat och varit kallt och eländigt. Jag lyckades ändå tvinga ut mig på en liten joggingrunda då faktiskt solen sken av och till mellan skurarna. Sen bestämde jag mig ändå för att göra en sminking. Har varit ute och träffat en kompis på eftermiddagen/kvällen och jag tar alla tillfällen att få göra en sminkning. 

Inget nytt under solen, mörkblå sotning har ni sett många gånger här hos mig... och nu blir det en gång till!




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Highlight: ljus skugga från BH Cosmetics Special Occasion palett.
I globlinjen: ljus rödbrun skugga från samma palett.
Över hela locket: All Night Blue från Loreal.
Eyeliner: Super Liner Carbon Gloss Black från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Under ögat: penna Deep Blue Sea från Make Up Store med All Night Blue ovanpå.
Liten dutt i inre vrån: Rosy Quartz från Loreal.
Mascara: Volume Million Lashes de Cills från Loreal.




Primer: New Nude Magic Blur Cream från Loreal.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: New Magic BB Powder från Loreal.
Bronser: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil från Yves Rocher.
Highlight: Illumination Powder Tentation Apricot från Loreal.
Rouge: Special Occationpaletten, BH Cosmetics.

Samma läppgunk som de senaste två inläggen... Favorit!




Nu är det kudden som gäller... uppe för sent igen ;-)

natti natti!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...