23 juni 2014

iMYS och Shadowy Lady

Jaha , så har midsommarhelgen kommit och gått. Min var väldigt lugn och stillsam, vi var bara tre vuxna och två barn. Inte dessto mindre trevligt. Idag har jag jobbat igen, men får vara ledig i morgon. Lite sönderhackat har det blivit i schemat, men det gör ju inget med någon extra ledig dag. 

Jag har en ny skuggpalett från iMYS. Helena som driver bloggen I Make You Smile och som även säljer lite produkter på sin sida, hade lite rea. Kommer inte ihåg nu vad jag gav, men det var bara några tior. Och gissa om jag fick en positiv överaskning över kvaliten på det jag beställde. En 4-palett och tre lösa pigment. Otroligt pigmenterade och ordentligt hugg i skuggorna. 




Highlight: Vanilla från MAC
Längs globlinjen: rosa skugga från iMYS paletten (som innehåller rosa och lila skuggor, superfina!)
Inre vrån: annan rosa skugga från samma palett.
Yttre vrån: Shadowy Lady från MAC.
Eyeliner: Super Liner Carbon Gloss från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.




Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från Isadora.
Rouge: från 10 Color Palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.



Läppstift: nr 158 från Nouba.




De va de hele...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...