04 mars 2014

Goodiebag från Make Up Store

Jag skrev häromsistens hur min dotter hade fått en goodiebag när vi var inne på Make Up Store och tittade. Helt utan att ha gjort någonting, inget shoppande eller så, så fick hon en påse med rejält innehåll. Joo, hon fick tagga dem på Instagram, men det var ju inte så stor ansträngning ;-). Skuggorna som låg i påsen gillade hon inte färgerna på, så dem fick jag överta men resten av innehållet behöll hon.

Jag gillade dem desto mer, så inte gjorde det mig nåt att jag fick dem... som ni förstår!



m/s Hyacinth
m/s Cultural
och
e/d Dreamlike



Testade med två olika baser. Högst upp på handen med Lumenes Eyeshadow primer, min absoluta favorit, funkar i alla väder.

Längst ner på handen med en ögonskuggspenna från Maybelline. Utgången produkt. Den är metallisk och gör därmed skuggan mycket mer metalliskt så klart. Att använda den som bas på mina rynkiga ögonlock är inte helt ulitmat eftersom huden ser ännu mer rynkig ut då men på en yngre tjej med släta fina ögonlock kan nog effekten bli nog så häftig.

Urläckra färger i mitt tycke. Frågade inte i butiken, men jag antar att de ska utgå eftersom de skänkte bort dem.

Inga kommentarer:

Monteverde Cloud Forest Palette - Nomad Cosmetics

Jag fick för mig att jag skulle spela in videos där jag använder paletter från Nomad. Tänkte att jag gör två looker med varje palett. Har ju...