31 oktober 2013

Bordeaux Rebel

Ja, som jag sa, nu betar jag av mina "bekymmer" i långa rader..... en hög mindre att städa undan ;-).

 
 
 
En "liten" finne på brynbenet bjuder jag på....
 

 
Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: "Grädde" från .färg (Makeupstudion).
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: c/s Bordeaux från Make Up Store.
Yttre vrån: Rebel från Sleeks Bad Girl palett.
Eyeliner: Gel Intenza Eyeliner Violet Black från Loreal.
Under ögat: penna Amethyst från Wet n wild med Rebel ovanpå.
Inre vrån: liten dutt med Spicegold nr 119 från Nouba.
Kajal: Eyeliner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Fit Me 110 från Maybelline.
Puder: One från Sleek.
Rouge: Metal Cherry från Maybelline.
 

 
Läppglans: Sweet Berry Gloss nr 01 från Pierre René.



ha de, ha de...

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...