17 augusti 2012

Grönturkost med lite blått

Halloj! Jag glider vidare genom semestern, dagarna går i en stilla lunk, har inget särskilt för oss. Hade iallafall bilder från förra helgens smink. I byn där jag numera bor gick årets happening av stapeln, Hamnedadagen. Korv/hamburgergrillning, bar/pub, allsång, dans på kvällen och diverse andra begivenheter under fredagen och lördagen. Vi var med och hjälpte till och detta var mitt smink på lördagen.

 


 

Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Inre vrån: en turkos skugga från Manlypaletten.
Mitt på locket: Barry M Dazzle Dust nr 82 (turkosgrön)
Yttre vrån: Midnight Platinum från TINte.
Highlight: e/d Crystal från MUS.
Under ögat: Eye Pen från H&M Green Mint med skugga ovanpå.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Mascara: The Colossal från Maybelline.




Bas: Dream Satin Liquid från Maybelline.
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Rose Diable från Bourjois.
Sparkling Glitter Powder från H&M på highlightområden.



Läppglans: Sweet Kiss från Nouba.

 


De va de hele hörrni, imorgon väntar party med helstekt gris. Det kommer att grillas hela dan här på gården... 

See you!

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag älskar BARA dig min underbara Marina.Din föralltid.Tommy

roxcat sa...

Snygga färger i den här sminkningen!

marinamake sa...

Kul att du kommer in här och tittar, har varit så oaktiv med bloggen så jag har tappat alla som brukade vara här... tråkigt! Känns roligt att du kommenterar! Och tack...;-)

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...