10 augusti 2012

Halloj alla!  En lila sminkning från mig, detta var något jag gjorde i förgår, vi var ute och tog en tripp med bilen och kollade in olika campingplatser där vi möjligen kan tänka oss att ställa upp husvagnen som min sambo skaffat (strax innan han träffade mig). Jag har aldrig levt campinglivet så vi får se hur det går med den saken, husvagnen ska rustas lite och det är inte alls säkert att det blir nåt av, vi såg det mest som en utflykt och barnen fick passa på att bada lite. Själv har jag inte ens doppat tårna ännu den här sommaren. Näädå, jag är ingen badkruka jag inte....





Primer: Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene.
Bas på rörliga delen av ögonlocket: Eyeshadow Stick Spotlight (rosa) från Viva la Diva.
Bas från globlinjen och upp till ögonbrynet: Crayon Lumiere Eyeshadow från Mavala (vit).
Highlight: Crystal från MAC.
Inre vrån: Stars n rockets från MAC, plus en liten dutt av c/s Lime från MUS nertill.
Mitt på locket: 677 Posh från Viva la Diva.
Yttre vrån: Sharon från Lars Wallin.
Under ögat: Penna Purple Attraction från MUS med Sharon ovanpå.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy (grön) grån MAC.
Mascara: The Colossal från Maybelline.




Bas: Affinitone 03 Light Sandbeige från Maybelline. (Utgången produkt).
Puder: Milk från Make Up Store.
Rouge: Luxury från Make Up Store.



Läppstift: Sexy Rose från Milani.

Det va det hele... vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...