21 mars 2011

Slut i arkivet!

Sista arkivbilderna... lite murrigare igen. Om det är någon som undrar varför jag kör med gammal skåpmat hela tiden så var det ju så att min dator pajade och jag var utan den under några veckor medans jag fick hjälp att fixa den. Under tiden hann jag ju samla på mig lite bilder som ni nu får se i långa rader. Men dessa var de sista av "gamla" sminkningar. Hädanefter är de mer eller mindre dagsfärska. Inte för att det spelar någon roll om hundra år!





Bas för skuggorna: Lumenes Eyeshadow primer.
Highlight: Destiny från Makeupcosmetics.
Inre vrån: Green Machine från Minerals by Overall Beauty.
Yttre vrån: Nr 97 från Barry M.
Under ögat: Penna Silver Soil från MUS med nr 97 ovanpå.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Mascara: the Falsies från Maybelline.






Bas: Dream matte mousse 010 Ivory från Maybelline.
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Lilith från Taylor Made Minerals.




Läppenna: Nr 21 från Nouba.
Läppstift: Petal Shine 425 från Cover Girl.





De va de hele!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...