05 september 2010

Ofrivillig bloggpaus

Hello alla! Sitter i Småland och skriver, har lånat en dator från kärleken. Min stackars häckiga dator är hos farbror datordoktorn och kommer vara kvar här tills jag och kärleken ses igen om fjorton dagar. Tyvärr, blir total knäpptystnad från mig alltså i två veckor.

Det positiva är att jag har skaffat en ny dator, det skulle ta upp till fjorton dagar innan jag får den så man kan ju alltid hoppas att den kommer fortare än så, för då kommer jag tillbaka så fort det går.

Ha det gott så länge så hörs vi, jag ska sätta mig i bilen och köra 45 mil tillbaka till estockolmo.

Hej Svejs!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...