28 juli 2010

Blå februaridag

Det känns som om jag varit väldigt mycket inne på blått i vår och sommar. Jag trivs bra i blått, även om det är lila som är min stora kick när det gäller färger. Så här kommer ytterligare en blå sminkning.

Bjuder fortfarande på gammalt, har haft krångel med datorn som ni vet, och efter det så funkade det inte på samma sätt som innan när man laddar in bilder så medans jag har listat ut hur jag gör nu för att få in bilderna så har ni fått gamla bilder. Ikväll har jag kommit på tricket, så det kan ju hända att jag till och med hinner få in bilder från igår eller idag kanske, vi får se, annars så kommer de väl i morgon.



Bas för skuggorna: Noubas Nouvola 208 (blå) och Maybellines Color Definer Waterproof Shadow stick, vit upptill.
Inre vrån: Noubas Double Bubble nr 56 den blå delen.
Highlight: Silvriga delen från samma skugga.
Yttre vrån: Seduction nr 46 från Viva la Diva.
Glitterskimmer över hela locket: Reflects Blue från MAC.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Under ögat: penna från HM Royal Blue med blå skugga ovanpå.
Kajal: Deep Blue Sea från MUS.
Mascara: Defenicils från Lancome.




Bas: Dream Satin Liquid från Maybelline.
Puder: Loose Powder nr 2 från Face.
Rouget hade jag visst inte skrivit upp...



Läppenna: nr 9 Cyclam från Sans Soucis.
Läppstift: 190 Atomic Pink från Maybelline.



De va då det, nån gång i februari...
Ha det gott alla, vi höres snart igen!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...