04 augusti 2024

ABH Norvina Vol. 1 Palette

Idag har jag varit hos min brorsa och firat hans födelsedag. Inget större ståhej alls. Han gillar inte uppmärksamhet. Vi åkte i alla fall över och jag tog med en kaka som han hade önskat sig (toscakaka) . Min äldsta var också med som en liten överraskning, han visste inte att hon skulle med. Så tja, lite stillsam fika hemma hos honom.

Vi var inte hemma förrän på eftermiddagen, åt en tidigt middag eftersom det inte blev någon lunch så vi var superhungriga. Så väldigt sent jämfört när jag brukar sätta mig ner och gör en look, så gjorde jag ändå en look medans gubben satt i bastun.

Den här paletten har jag fått av Steph i England. Förra sommaren skickade hon ju en står låda till mig fullproppad med saker som hon ville göra sig av med. Bara fem dagar kvar till jag faktiskt flyger till henne för att hälsa på. Såå spännande!




ABH Norvina Vol. 1 Palette.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Skuggor från paletten ovan.
I globlinjen samt upp mot brynbenet: E2 samt D3.
Yttre vrån: E5 samt D5.
Under ögat: C2.
Över rörliga delen av ögonlocket: Sundew från Glamshop.
Highlight i inre vrån: från Beauty Moon Cosmetics Enchantment Highlighter Palette.
Glitter längs globlinjen: Jet Setter från BH Cosmetics Aquamarine for March Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Imagination från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Älva Cream Lipstain Miss Canna från Oden's Eye Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Liquid Blush 05 från Saints Angels Sinners.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Agscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så kommer här dagens look. Huvudvärken bättre idag, så skönt, men jag har haft värk i handlederna, armen och axeln. Inte tillräckligt för at...