26 maj 2024

The Smoky 42 Colour Palette - Beauty Bay

Så lyckades jag få till en look idag. Har inte gjort en helglook på flera helger. På sistone är det trädgården som gäller på helgerna, så det har inte blivit någon tid över till sminket. Men idag tog jag mig tiden. Ingen särskild look. Har för en gångs skull använt bara matta skuggor. En sån look tror jag faktiskt inte jag har gjort på flera år, eller åtminstone inte på väldigt länge.




The Smoky 42 Colour Palette från Beauty Bay.






Bas för skuggorna: Til The End Eye Primer Crease No More! från LH Cosmetics.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Elephant.
I globlinjen: Wolf.
Yttre vrån: Onyx.
Över rörliga delen av ögonlocket: Clouds.
Highlight i inre vrån: Snow.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Crimson Chrome från Smashbox.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Champagne Truffle från Too Faced.
Blush: Blush Volupté Heart Of Light från Yves Saint Laurent.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...