14 april 2024

Friendsgiving Palette - Saints Angels Sinners

Helgen har kommit och gått. Det går alldeles för fort, som vanligt. Blev ingen look för mig igår. Mamma och brorsan var här och vi åt surströmming och de sov över så hade inte tid med en look. Men idag så satt jag ner och gjorde en, samtidigt som jag pratade med Steph. Alltid så mysigt att prata med henne.




The Friendsgiving Palette från Saints Angels Sinners x Eyescream Beauty.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Stuffing.
I globlinjen: Burnt.
Yttre vrån: Soul Sisters.
Mitt på ögonlocket: Cranberry.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Olives.
Under ögat: Veggies.
Highlight i inre vrån: Lightning Bugs från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighte Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppglans: Zuri från Saints Angels Sinners.



Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Strobe Highlighter Flash från Makeup Revolution.
Blush: Makin' Me Blursh från Made by Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



 Jobbarvecka väntar. Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Oceanic Palette - Ace Beauté

Den här paletten har jag spanat in i många år. Har alltid velat ha den men fraktkostnader från det här företaget är svindyr. Och på det komm...