20 mars 2024

The Wine Palette - Glamlite

Idag har jag äntligen haft ett videosamtal med Steph igen. Det var flera veckor sedan vi pratades vid. Hon har ju flyttat så hon har varit upptagen på sistone och jag har inte mått så bra så det har dröjt ett tag. Så mysigt att få prata lite en stund och så klart gjorde vi en look tillsammans, som vi alltid gör.


Jag använde Wine paletten från Glamlite, som jag fått av Darcy på Saint Angles Sinners, men den här är som sagt från Glamlite. Hon var bara snäll och köpte den åt mig för att hon vet att jag gillar lila.




The Wine Palette från Glamlite.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Fine Taste.
I globlinjen: Cabernet Sauvignon samt ut mot yttre vrån Merlot.
Yttre vrån: Vintage.
Mitt på ögonlocket: Fruity.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Chardonnay.
Under ögat: Sparkling.
Highlight i inre vrån: Twinkling Dows från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars highlighter palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Desire från Arttitude Cosmetics.
Lösögonfransar: okänt märke från Temu.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Model Behaviour från MAC.



Primer: Prime and Fine Poreless Blur Primer Goodbye Pores från Catrice.
Bas: Absolute Face Base Utterly Fresh 01från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Celestial Skin Shimmer Aurora 01 från Mii Cosmetics.
Highlight: Light Loving Illuminator Leading Lady från Mii Cosmetics.
Blush: Uplifting Cheek Colour Blush 04 från Mii Cosmetics.
Setting spray: Supercharged Setting Mist från Mii Cosmetics.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...