29 mars 2024

Montverde Cloud Forest/Cartagena Mágica - Nomad Cosmetics

Här kommer min onsdagslook. Ligger lite efter här. Idag långfredag har jag inte gjort någon sminkning. Har varit såå extremt trött att jag inte orkat någonting. Hade min kollega Lina här igår kväll och vi bastade och åt lite chark, såå himla mysigt. Men vaknade i morse som ett vrak. Såå trött efter veckan. Trots att den bara var fyra dagar. Skönt att jag är ledig hela påsken.

Hur som helst så tog jag fram två av mina paletter från Nomad. Tänkte att jag ville göra en lite påskinspirerad look, i allafall när det kommer till färgerna.



Montverde Cloud Forest Palette och Cartagena Mágica Palette båda från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Montverde paletten.
I globlinjen: Orchind, Jaguar samt Toucan.
Yttre vrån: Glass Wings.
Skuggor från Cartagena paletten.
Mitt på ögonlocket: Perseguir Suenos.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Del Amor.
Under ögat: Sharon från Lars Wallin Make It Your Own Collection.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Admire från Arttitude Cosmetics.
Linje längs globlinjen samt under vingen: Cake It! Liner Revolution från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Studded Kiss Lipstick Roxy från Kvd Beauty.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Absolute Face Base Utterly Fresh 01 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Manly Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Highlight: Balmoral Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Blush: Night n Right från Made By Mitchell Blame It On The Blursh Palette.



 Ses snart!

Inga kommentarer:

Kaleidoscope Palette - Urban Decay x Kristen Leanne

Min Throwback Thursday look kommer här. Den här looken filmade jag igår och videon är redan uppe idag torsdag. Är på väg till jobbet i skriv...