26 november 2023

Be The Gift/ Swim Team - Saints Angels Sinners

Vi har ägnat dagen åt att återställa efter kalaset igår. Trött och sliten men till slut var vi klara och jag kunde sätta mig i min sminkhörna. Pratade med Steph samtidigt på facetime. Vi gör en varsin look ihop och bara babblar, så himla mysigt. Min look är den här som kommer nedan.




Be The Gift Palette och Swim Team Palette från Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Skuggor från Be The Gift Palette.
I globlinjen: Santa's Sleigh och Stockings.
Yttre halvan av ögonlocket: Reindeer.
Inre halvan av ögonlocket: Angel.
Under ögat: Snowglobes.
Highlight i inre vrån: Cookies.
Skugga från Swim Team paletten.
Yttre vrån: Backstroke (och en liten dutt Carbon från MAC).
Linje längs globlinjen: Cake It! Liner Imagination från Arttitude Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: High Key Volume Mascara från Beauty Bay.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Glitz Lipstick Sapphire från 183 Days by trend IT UP.



Bas: Flash Nude Foundation från Filorga.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: från Smashbox Cali Contour Palette.
Highlight: Strobe Highlighter Flash från Revolution Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Special Occation Palette.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Kaleidoscope Palette - Urban Decay x Kristen Leanne

Min Throwback Thursday look kommer här. Den här looken filmade jag igår och videon är redan uppe idag torsdag. Är på väg till jobbet i skriv...