13 maj 2023

Glamshop & Colourpop

Det här är en look jag gjorde för några dagar sedan. Har visst glömt att lägga upp de här... Idag lördag har det inte blivit nåt smink alls. Det har varit galet fint väder, rena sommarböljan och vi har varit ute i trädgården och jobbat hela dagen. Så idag inget smink. Men vilken tur att jag hade den här liggandes...





Cytrynada Palette från Glamshop
och
Lil' ray of Sunshine Palette från Colourpop.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Skugga från the Cytrynada paletten:
Över rörliga delen av ögonlocket: Cytryna.
Skuggor från Lil' ray of sunshine palette:
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sunnies.
Yttre vrån samt in över globlinjen: Sun Giant, samt en dutt Carbon från MAC i yttre vrån.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Solar Sailor.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Amorous från MAC Cosmetics.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Beauty Act Luminous Complexion Foundation 04B från Kicks.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
 Bronzer: 02 Bronze Shade: Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Space Age Highighte Solar Sailor från Kaleidos Makeup.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.




Förhoppningsvis ses vi i morrn... om jag inte fastnar i trädgården.  Synes!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...