28 oktober 2022

Dark Fantasy Palette - Beauty Bay

Det kom tre nya paletter med posten från Beauty Bay häromdagen. Deras eget märke är helt fantastisk bra. I alla fall ögonskuggspaletterna, har inte testat andra produkter från märket. Joo, jag har faktiskt tre rouge också som är helt galet pigmenterade. Men hur som helst så började jag med att använda nedanstående.




Dark Fantasy Palette - Beauty Bay.






Bas för skuggorna: That Base! från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Algorithm.
I globlinjen: Reality.
Yttre vrån: Grunge.
Över rörliga delen av ögonlocket: Nightmare.
Highlight i inre vrån: Hack.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Glitter längs globlinjen samt under vingen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Grind från Urban Decay.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Lipstick Matte and Longwear 05 Purple Spell från Kicks.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Foundation från Sheglam.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Blossom Glow från Wet n Wild's megaglo Highlighting Palette.
Blush: Perfect Blush 08 Perfect Rose från IsaDora.



Jobbarhelg väntar, den sista för i år. Nästa gång jag har jobbhelg är jag förmodligen sjukskriven, om Försäkringskassan godkänner att jag är med i den där rehabgruppen jag pratat om. Så, vi ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...