23 september 2022

Carnival The Antidote Stacey Marie Palette - BPerfect

Så var det äntligen fredag! Jag började sent och slutade sent. Det brukar jag inte göra när jag har ledig helg. Helt värdelöst att komma hem sent och sen vara ledig dan därpå. Man förlorar ju liksom en kväll av helgen. Men nu så ställde jag upp, skulle ha slutat sex egentligen, för att en kollega skulle kunna vara ledig. Istället får jag sluta tidigt dan före julafton. Man får ju vara om sig och kring sig liksom. 

Hur som helst så fick det bli Antidote paletten idag. Har inte haft den superlänge, sen någon gång i somras och inte använt den mer än ett par gånger högst. Perfekt höstpalett.




Carnival The Antidote Stacey Marie - BPerfect






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 02.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Suede
Antidote
Ash
Granite
Mystic
Simmer
Highlight i inre vrån: Revolution Makeup SophX Highlighter Palette.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Pixi by Petra Glitter-y Eye Quad Gold Lava.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquimatte Eggplant från Certifeye



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Revolution Makeup SophX Highlight Palette.
Blush: glömde jag sätta på...



 Ses i morrn!C

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...