29 maj 2022

Bling Boss Palette - Jaclyn Hill x Morphe

Snabbt inlägg så här på eftermiddan. Det är ju Mors Dag och mina ungar ville bjuda mig på middag inne i Uppsala, restaurang. Jag är suuupertrött, matt och orkeslös och har mest såsat omkring hela dan. Det enda jag vill är att lägga mig ner. Så jag sa till dem att jag skulle föredra lite hämtmat och äta den hemma hos min äldsta. Blir billigare för dem och jag får lite lugn och ro. Känner att jag inte orkar med stoj och stim och en massa ljud som det kan vara på en restaurang. Orkar inte. Det var ju på vippen att jag orkade ens sminka mig. Men jag ville ju samtidigt vara med i den där hashtaggen som jag brukar på söndagar. Röda läppar på söndagar. Ni får kolla in på insta.

Så en lite mer stillsam look inför min lilla date med döttrarna på Mors Dag. Så gulligt av dem ändå!




The Bling Boss Palette - Jaclyn Hill x Morphe





Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.2.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet: Hush Hush.
Yttre vrån: Mystic.
Över rörliga delen av ögonlocket: Ballsy.
Under ögat: Bling Bling.
Highlight i inre vrån: från Revolution Makeup Soph X Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Be Legendary Lipstick Made It Matte från Smashbox.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Mega Bronzer 01 Cool från Revolution Makeup.
Highlight: från Revolution Makeup Soph X Highlighter Palette.
Blush: Wonderblush Goddess från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...