22 januari 2022

Stack em' UP Ceo,000,000 - P.Louise

Jag har haft dålig flow på sistone. Kommer in i perioder när sminkningarna inte funkar, blir inte nöjd, blir fläckigt, flammigt, fult... you name it. Olika paletter, olika primers och ofta blir det inte som jag vill. Har till och med hänt några gånger på sistone att jag påbörjat en sminkning och sen tvättat bort det innan jag är färdig bara för att det ser för jäkligt ut. Olika märken, olika kvalité och ändå blir man inte nöjd. 

I morse var en sån morgon... igen. Började med en palett, blev skit, tvättade av och tog en annan palett. Blev inte bra igen, men nu hade jag inte tid att börjar om från början en gång till. Så jaa, det fick vara som det blev.


 

Stack em' Up Ceo,000,000 - P. Louise






Bas för skuggorna: P. Louise Base 0.2.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Priceless och Empire.
Yttre vrån: Ambition.
Mitt på ögonlocket: Icon.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Bankroll.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Pixi by Petra Glitter-y Eye Quad BluePearl.
Highlight i inre vrån: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Strength från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Waterproof Lip Liner Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: Senorita från Make Up Store.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Älva Fruit Blusher Sweet Peach från Oden's Eye Cosmetics.
Setting Spray: Face Mist från Make Up Store.



Jaha, så lördagkväll slut... ska upp och jobba i morgon igen. Så, natti!

 

Inga kommentarer:

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Dags att filma den andra paletten jag fick från Saints Angels Sinners. Hon skickade mig ju två och den andra filmade jag med igår.  Her Roya...