10 maj 2021

VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Ytterligare en look med VIP paletten från Arttitude Cosmetics. Bidrag till den där tävlingen jag försöker vara med i. Blev lite wild and crazylook, inte min favorit. Jag är inte bra på att göra såna där utspaceade looker. Men ja ja, jag försöker lite då och då i alla fall.



The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics.







Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos.
Samtliga skuggor från ovanstående palett:
Influencer
Magnate
Mogul
VIP
Celebrity
Boss
Star
Highlight i inre vrån: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Guldlinje längs globlinjen: Liquid eeliner Metallic Gold från Kicks (utgången produkt).
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Lösögonfransar: nr 111 från Ardell.
Mascara: Lashes To Kill No Panda Eyes från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Soft Matte Lip Cream Vancouver från NYX Cosmetics.



Primer: Pore Filler Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Studio Skin 15 Hour Wear Hydrating Foundation från Smashbox.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Perfect Blush 08 Purple Rose från IsaDora.



 De va de hele!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...