11 maj 2021

Club Nebula - Kaleidos Makeup x Angelica Nyqvist

I väntan på min nya beställning från Kaleidos, de gjorde ju ett nytt släpp för en vecka sedan ungefär, så tog jag fram Club Nebula paletten som inte heller är så gammal. Gjord i samarbete mellan Kaleidos och youtubern Angelica Nyqvist. Den här paletten är heeelt fantastisk. Så otrolig kvalité och val av färger. De glider på som smör och mer eller mindre blendar sig själva. Galet bra!

Den här looken har jag faktiskt kopierat rakt av från en annan kvinna jag följer på YouTube. Hon gjorde den här sminkningen med likadan palett och jag kollade på hennes klipp samtidigt som jag gjorde min sminkning. 




The Club Nebula Palette - Kaleidos Makeup x Angelica Nyqvist.







Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos.
Samtliga skuggor från Kaleidos x Angelica Nyqvist kollab  Club Nepula Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Samus.
I globlinjen: Red Giant.
Yttre vrån: Void.
Mitt på ögonlocket: Astro.
Inre halvan av ögonlocket: Gravity med Firefly ovanpå.
Highlight i inre vrån: Nova.
Under ögat: Cylon och You're My Only Hope.
På vattenlinjen: 24/7 Glide On Pencil Vice från Urban Decay.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Addiction från Arttitude Cosmetics.
Lösögonfransar: Wispies från Ardell.
Mascara: Lashes To Kill No Panda Eyes från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Lipstick 05 Purple Spell från Kicks.



Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer och blush: Laugh och Love från It Cosmetics Your Most Beautiful You Palette.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Mist: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Blev ytterligare en look idag, kommer upp här strax.

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...