29 mars 2021

VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Inte blivit nåt sminkande för mig på hela helgen. Jag skulle ha jobbat men så blev det inte. Jag var så risig med hosta och kände mig allmänt slak i fredags på jobbet, de ville inte ha mig där i helgen. Idag måndag har jag haft ledig dag enligt schema, inte varit pigg och nu på kvällen har min onda hand börjat göra sig påmind igen, smärta, domningar. Kan knappt röra den. Ska vara hemma i morgon med... ska iväg och göra ett coronatest sen får jag väl vara hemma till jag fått svar på det. Tror nog inte att jag har det, men de på jobbet ville att jag skulle kolla upp det innan jag kommer tillbaka. Just nu är jag mer bekymrad över handen.

Hus som helst satte jag mig sent i eftermiddags och skulle göra en sminkning. Hängig risig och egentligen hade jag ingen ork. Så det blev väl en aning fantasilöst. Men jag ville hur som helst använda VIP paletten en gång till.



Arttitude Cosmetics - VIP Exclusive Palette.





Bas för skuggorna: Tone Activator Eye Primer från Kaleidos.
Samtliga skuggor från Arrtitude Cosmetics VIP Exclusive Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Influencer.
Längs globlinjen globlinjen: Red Carpet,
Över rörliga delen av ögonlocket: Royalty.
Yttre vrån samt under: Executive.
Under ögat inre halvan: Star.
Highlight i inre vrån: Vivid Baked Highlighter Peach Lights från Revolution Makeup.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.






Läppstift: nr 76 från Nouba.



Primer: SOS Primer från Clarins.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell  02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Mega Glow Brozer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Peach Lights från Revolution Makeup.
Blush: Stay Real Blush Secret Rose från Nivea.



Så i skrivandes stund gör det så ont i handen att det är på gränsen att jag kan skriva detta. Det mesta har varit pekfingervalsen med vänsterhanden. Fick en attack nyss så att jag låg på soffan och kved, svimmade nästan så att jag var tvungen att lägga mig ned. På vippen att jag väckte gubben för jag tänkte att det får bli akuten... Nåja, nu ska vi se hur mycket sova det blir i natt. Önska mig lycka till1

Inga kommentarer:

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Dags att filma den andra paletten jag fick från Saints Angels Sinners. Hon skickade mig ju två och den andra filmade jag med igår.  Her Roya...