26 januari 2021

Violets och Nubian Royal - Juvia's Place

Så var det dags för jobb igen... jag mådde fortfarande konstigt när jag vaknade, samma som igår. Konstig i huvudet liksom, konstig känsla i huvudet och extremt trött, vet inte vad det var. Jag var extremt puffig i mina ögonlock, vilket händer då och då, särskilt när jag är så där trött. Så mina bilder blev ju sämre än vanligt... suck!

Jag var så trött och seg så att jag till slut fick ta bilen istället för tåget, orkade inte skynda mig. Och lite ångest över att jag skulle jobba sent.. då känns det alltid liiite bättre att ta bilen vilket gör att jag kommer hem lite tidigare ändå.

Nåja, det blidde lila till slut, efter att jag våndats en del.







Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Samtliga skuggor från The Violets Palette och The Nubian Royal Palette, båda från Juvia's Place, inga namn på skuggorna.
Highlight i inre vrån: Roseshock från Kvd Vegan Beauty Metal Crush Palette.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.



Suddig bild... för skimrets skull  ;-)



Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: Glitter Storm Lipstick Cosmic från Ciaté London.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Soft Touch Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: HD Baking & Setting Powder Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer, blush och Highlight: Laugh, Love och Live från It Cosmetics Your Most Beautiful You Palette.
Mist: Photo Finish Setting Spray från Smashbox.



 Nu får det bli sängen, natti natti!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Så fin lila! Jättefint!
Hoppas du mår bättre. Skriver snart, kram!

marinamake sa...

Tack! Tja, jag var konstig i ett par dagar... fattar inte vad det var för konstig känsla jag hade. Satt i huvudet liksom.

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...