02 februari 2020

Amrezy - Anastasia Beverly Hills

Så klart kunde jag inte motstå att skaffa den senaste paletten från Anastasia Beverly Hills; Amrezy. Superfin palett med många färger som tilltalar mig mycket. Jag äger bara en av ABH's paletter sedan tidigare, the Modern Renaissance Palette. Har inte blivit att jag skaffat flera. Det flesta tycker jag är för nude-iga, inte tillräckligt många färgglada färger i paletterna. Har kommit några bla Riviera och Alyssa Edwards som jag skulle kunna tänka mig. Lite mer färgglada, men det har liksom inte blivit av.  








Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Bas för skuggorna: Grädde från Färg.
Samtliga övriga skuggor från Anastasia Beverly Hills Amrezy Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: OG.
I globlinjen: Semsa.
Yttre vrån: Yugo samt en dutt BK.
Mitt på ögonlocket: Rezy.
Inre vrån: Cupcake.
Glitter i globlinjen: från Pixi by Petra's Glitter-y Eye Quad RoseBronze palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC. Prickar under vingen gjord med Vivid Brights Vivid Blossom eyeliner från NYX Cosmetics.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Space Age Highlighter Star Surfer från Kaleidos Makeup.
Mascara: Bad Gal Bang! från Benefit.





Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: Leap of Delight från MAC's Nutcracker collection.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Under ögonen: Photo Op Under Eye Brightener från Smashbox.
Under basen: Glow Serum Mornig Dew från Beautaniq Beauty.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Space Age Highlighter Star Surfer från Kaleidos Makeup.
Blush: Murumuru Butter Blush Rosy Pink från Physicians Formula.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.




De va de hele!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...