12 september 2019

The Douce - Juvias Place

The Douce Palette från Juvias Place. En av mina favoritpaletter utav de sex stycken jag skaffat därifrån under sommaren. Sååå himla fin. Just den här looken blev ju väldigt neutral, vilket inte riktigt är vad jag brukar köra med. Men ibland blir det så ändå, och det är ju kul att variera sig lite ändå. Så neutralt för att vara mig alltså...




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor från Juvia's Place The Douce palette.
Längs brynbenet: Crepes.
Yttre vrån: Chocolat (samt en aningens dutt Carbon från MAC).
Inre halvan av ögonlocket: Mont Blanc.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Illuminating Drops Silver Sands från Mary Kay.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Rouge Edition Velvet 08 Grand Cru från Bourjois.



Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Illuminating Drops Silver Sands från Mary Kay.
Blush: Blush On Bubble nr 51 från Nouba.




Så är det äntligen fredag i morgon, ledig helg väntar. Det ska bli så himla skönt, för vi har slitit hårt den här veckan på jobbet.

Men, först ska vi klara av fredan...

Natti natti!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...