08 september 2019

Purple Rain - Ztirl Cosmetics

Äntligen var jobbarhelgen över. Fy fasiken vilken jobbig helg det varit. Igår var helt hysteriskt jobbmässigt, idag lugnare. Men jag har ju inte mått bra alls, egentligen inte på hela förra veckan. Fick ju till och med en attack av ögonmigrän igår, något jag aldrig råkat ut för tidigare, men det kan ge huvudvärk och det har jag haft hela dan idag. Så jäkla trött och sliten och det kändes så skönt att komma hem och veta att jag är ledig imorgon.

Hur som helst så slog jag till på lite lila i morse. Min favvofärg och jag hade ju dessutom fått ett nytt glitter från Ztirl Cosmetics som jag så klart ville testa, lila glitter. Skuggor från två olika paletter, men båda från Blush Tribe.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Japan från Blush Tribe's Laila Palette.
I globlinjen: Aubergine från Blush Tribe's Paulina Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket: Salma från the Paulina Palette.
Glitter mitt på ögonlocket: Purple Rain från Ztirl Cosmetic.
(Använd koden "marinaforztirl" så får man 20% på www.ztirl.se)
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Amethyst från Kat von D's Alchemist Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Everlasting Liquid Lipstick L.U.V från Kat von D.




Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: White Lily från Wet n Wild megaglo Highligting Palette.
Blush: Plumagranate från Too Faced Tutti Frutti collection.
Mist: H2 Glow Mist från Linda Hallberg Cosmetics.



Slog även till på mina lila glajjor idag. De ser gigantiska ut på bild, men är inte fullt så stora IRL. Bara lite... ;-)  , älskar dom!

I morrn så e de soooovmorgon!!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...