28 augusti 2019

The Paulina Palette - Blush Tribe

Nu sitter jag här alldeles för sent igen. Detta är gårdagens smink som jag ville slänga upp här innan jag lägger mig. 

Tog fram min nya Paulina Palette från Blush Tribe som jag köpte tidigare i somras. Suuuperfin!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Vanilla från Make Up Store.
Liten dutt i yttre vrån: Carbon från MAC.
Samtliga övriga skuggor från Blush Tribe's Paulina Palette. 
Längs brynbenet ovan globlinjen: Angel.
I globlinjen: Paulina.
Inre halvan av ögonlocket: Thingeling.
Yttre vrån: Aubergine.
Under ögat: Sigge i yttre halvan och Soulie i inre halvan.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: från Sleek Makeup's Distorted Dreams Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Melted matte-tallic Scream My Name från Too Faced.



Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: från Smashbox Cali Contour Palette.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Glazed Donut.
Blush: från Freedom Pro Blush & Highlight palette.




Natti, natti!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Läckert med rosa! Och vilka fransar! Wow!

marinamake sa...

Men åhh va kul att du kommenterade mina fransar.. vet vad jag gjort? Jag köpte sånt där fransserum. Har länge suckat över att mina fransar blivit så tunna,glesa och korta. Hade bättre fransar när jag var yngre. Så har jag ju sett en massa reklam om sånt där serum, men inte vetat om det verkligen fungerat. De jag har sett var dessutom svindyra. Men såg jag reklam för X-lash och det var rea så jag tror jag betalade strax under 300 kr, så jag slog till. Hade dessutom hört i en sån där beautypodd med Sophie Fahrman och Emma Unckel som poddar för tidningen Elle att de var nöjda med just X-lash, så då vågade jag testa. Det tog ungefär en månad, men jädrans vilken skillnad! Så nu använder jag den varje dag. Kommer absolut köpa en ny när den jag har börjar ta slut.

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...