20 maj 2019

Give them nightmares - Make Up Revolution

Mitt smink i söndags. Av någon anledning så blev det nåt knas med minneskortet till kameran så de gick inte att läsa in i datorn. Hur jag än bar mig åt så gick det inte, fick bara nåt konstigt felmeddelande. 

Helhetsbilderna tar jag alltid med mobilen, så de hade jag i alla fall.



Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Skuggor från: NYX Ultimate Brights palette.
Skuggor från: Make Up Revolutions Give Them Nightmares palette.
Highlight i inre vrån: Smashbox+Vlada Petal Metal Shimmer Dops Rose Glitz.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.

Läppstift: Studded Kiss Lipstick Roxy från Kat von D.




Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Under ögat: Photo Op Under Eye Brightener från Smashbox.
Bas: Double Wear Stay in Place Foundation 1N2 Ecru från Estee Lauder.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Petal Metal Highlighter Prismatic Petal från Smashbox+Vlada.
Blush: Beautycycle Blush Berry Blossom.



Det var min söndag. Idag måndag har jag haft en ledig dag och mest varit utomhus. Varmt och skönt väder. Har klippt gräsmattan och fixat lite i trädgården och tog även min första joggingrunda på länge. Måste försöka komma igång på riktigt.

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...