08 maj 2019

Club Tropicana - BH Cosmetics

Jag har en palett från BH Cosmetics, Club Tropicana, som jag inte använt mycket alls (känns som jag skriver det varje dag, att jag inte använt grejorna). I alla fall, så är den full av färgglada skuggor vilket jag ju gillar, så jag vet inte varför jag inte använt den mera. Så ja, tog fram den i morse.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Yttre och inre vrån: Domed Eyeshadow 663 Thunderstruck från Viva la Diva.
Skuggor mitt på ögonlocket: ljusblå och ljusgrön skugga från BH Cosmetics Club Tropicana palett.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: från Make Up Revolutions Ultra Blush Sugar and Spice palette.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.








Fantastick Ametrine från Linda Hallberg Cosmetics.



Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Under ögat: Photo Op Under Eye Brightener från Smashbox.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Mega Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight och blush: från Make Up Revolutions Ultra Blush Sugar and Spice palette.




Annars så odlar jag på min förkylning som sakta gror. Har varit hängig, snorig och hostig ett par dagar och nu ikväll så slog nästäppan till som att trycka på en knapp. Har nyst massor av gånger. Jag vägrar att vara hemma, fick nog av sjukdagar med flunsan jag hade för en dryg månad sedan. Så två dagar till sen är det helg och jag kan ta det lite lugnt.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...