21 januari 2019

Lilla måndag med Morphe Brushes

Så var det måndag igen. Jag har haft ledig helg, har haft mycket huvudvärk och mest tagit det lugnt. Jag har suttit en del och stickat på ett par benvärmare som jag lovade till en kollega inför får 70/80 tals kick-off  som väntar om ett par veckor. 

Hade fortfarande ont i huvudet när jag vaknade i morse, eller vaknade... kändes som jag aldrig somnat. Väldigt sömnlös natt... och det syns i mitt fejs.




Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Samtliga övriga skuggor: från Morphe Brushes 35P  palett.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Aqua Smokey Lash Mascara från Make Up For Ever.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.






Läppenna: av okänt märke.
Läppstift: Liquified Long Wear Lipstick Chocolate Cherries.



Primer: Infallible Mattifying Primer från Loreal.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: Perfect Powder Blush 28 Purple Dream från IsaDora.





Så vi får hoppas att det blir lite mer sömn i natt. Natti natti!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...