28 december 2018

Amazonas - Make Up Store

Gårdagens smink. Lite tråkig och jag försöker göra något sorts semijulig sminkning... kanske. Grönt blev det i alla fall. Jag letade fram en gammal skugga från Make Up Store. Amazonas. Jag har typ en miljon skuggor från Make Up Store. Alla från deras gamla sortiment. Om jag ska vara ärlig tycker jag inte att Make Up Store är lika rolig som de var innan. Sämre utbud på det mesta. Inte lika mycket att välja på som förr. Tur för mig att jag har typ en miljon, från gamla sortimentet...




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer samt Molten Eye Pen Tuscan Cypress från HM.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan brynbenet: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av ögonlocket: e/d Amazonas från Make Up Store.
Yttre vrån: Enchanted Forest från Make Up Geek.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Love You So Mochi Arcade Glam palette från NYX..
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Masterpiece Rich Black från Max Factor.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.




Läppstift: Color Drama Intense Velvet Lip Pencil 520 Light It Up från Maybelline.



Primer: Infallible Mattifying Primer från Loreal.
Bas: 10HR Wear Perfecion Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil 01 Hâle lèger från Yves Rocher.
Highlight: Love You So Mochi Arcade Glam palette från NYX.
Blush: Sin från Nars.




De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...