28 november 2018

Oak, W7 - Glow Your Own Way, Essie

Gränby Centrum öppnade för en dryg vecka sedan en ny del av centrumet. Mest restauranger och barer och liknande men även vanliga affärer så klart. Bla en butik som heter "Normal". Konstigt namn om ni frågar mig. Den liknar butiken Tiger, om ni känner till den. Men de säljer typ, rengöringsmedel, parfymer, smink, duschgrejor, lite godis, ljus, allt möjligt för något lägre peng än typ vanliga ställen där de normalt säljs. Där hittade jag det här nagellacket från W7, för typ 29 spänn. Gillar färgen skarpt. Oak heter den. 



Glitterlacket är från Essie, Glow Your Own Way, från Essie och är ett lack som jag fick på köpet när jag shoppade annat på Kicks. Tack för det!





Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...