26 november 2018

Infinit Deep Palette - Linda Hallberg Cosmetics

Japp, så klart jag har den. Fick den till lite rabatt nu när det var Black Friday. Linda Hallbergs senaste palett, Infinity Deep Palette. Jag är stor fan av henne och kommer att skaffa allt hon ger ut vare sig det är nåt jag gillar eller inte. Sån är jag. Det kallas för att supporta. Har hängt på hennes blogg sen långt innan hon var känd. Sååå talangfull! Önkar jag hade ens bråkdelen av talang. 

Nåja, har haft en ledig måndag och skulle iväg och klippa mig. Alltså, var det tillfälle att inviga paletten.







Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Under brynet: m/a Vanilla från Make Up Store.
Från Infinity Deep paletten: 
Quasar
Mars
Umbra
Red Shift
Fornax
Solar
Har också använt Virgio från Infinity paletten.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.
Mascara: Max Factor Masterpiece Rich Black Mascara.






Läppenna: Anger Mood Crayon samt Whipple Flash Crayon båda från Linda Hallberg Cosmetics.
Läppfärg: Mars från Infinity Deep Palette och över alltihopa Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.




Primer: Infinty Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Infinity Filter Medium från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Mega Glow Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Virgio från Infinity Palette från Linda Hallberg Cosmetis.
Blush: Mars från Linda Hallberg Infinity Deep Palette.



Jag hade en klipptid idag. Kanhända klippte jag av mig håret så mycket det går... kanhända. Fram med rakapparaten bara.. wrooom, så var det borta. Sååå jäkla skönt! Har velat gjort nåt sånt här länge. Detta är nog det kortaset jag någonsin haft, ever... I like it!


Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...