14 september 2018

Dåålig dag - med glitter

Dååålig dag. Dålig dag. Så trött och orkeslös i morse. Ja ja tänkte jag och slängde på lite glitter, det är ju ändå fredag. Drog till jobbet.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Copperplate från MAC.
Över rörliga delen av locket: m/s Life från Make Up Store med glitter Fuchsia från Sephora ovanpå.
Highlight i inre vrån: Distorted Dreams från Sleek Highlighting Palette.
Eyeliner: Eyeliner Gel nr 99 från Inglot.
Under ögat: Molten Eyepen Blue Planet från HM med Singel Eye Shadow Sailor från Kicks ovanpå. Har även använt den pennan som kajal.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Retro Matte Liquid Lip Colour Atomized från MAC.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Born This Way Pearl från Too Faced.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Distorted Dreams 



Hann bara komma till jobbet så insåg jag att jag hade nog lite feber. Trött och hängig och totalt orkeslös. Stannade en timme sen stämplade jag ut och for hem igen. Så dessa bilder är tagna när jag kommit hem. Dååålig dag. Tråkigt smink, bad hairday och dåliga bilder. Jag gick in och tvättade av sminket, gick och lade mig och somnade i flera timmar. Inge bra dag...

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...