12 september 2018

Carli Bybel palette

Ledig dag idag. Inte ofta jag sminkar mig på lediga dagar. Men idag hade vi lite ärenden att uträtta så jag "slängde på mig fejset" och drog iväg. Inget innovativt, enkelt och neutralt. Tycker jag.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor från: BH Cosmetics Carli Bybel palette.
Kajal: penna Atria Flash från Linda Hallberg Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills. Inte vet jag, men jag har kanske en tredje del kvar i burken, och nu börjar den bli seg och torkad, lite svårjobbad. Jag blir lite grinig på sånt. Förväntar mig när man köper dyra märkesprodukter att de skall funka och vara bra in till sist droppen. Man ska inte behöva slänga när det finns mycket produkt kvar i burken. Om ni frågar mig. Eller är jag kinkig?? En annan femma om man köpt nåt billigt budgetmärke tycker jag ändå... eller??






Star Lips Marbella från Make Up Store.



Primer: Smoothing Primer från Sephora.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Blush: Blushon Bubble nr 121 från Nouba.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...