23 augusti 2018

Eye Sugar Palette - Lancome

Tidigt i våras köpte jag Eye Sugar paletten från Lancome. Många fina färger. Men liiite besviken är jag nog. Lite för dålig ompf i skuggorna. Lite mesigt. Den jag ar mitt på ögonlocket är den mörkaste i paletten och jag kan ju inte påstå att den blir särskilt mörk på ögonlocket. Men, men... det är fina färger ändå.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion och som bas till den gula skuggan under ögat Mood Crayon Happy Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Yttre vrån: Magic Dust Eyeshadow Dark Lullaby från MAC.
Samtliga övriga skuggor: från Lancomes Eye Sugar Palette.
Highlight i inre vrån: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.






Läppstift: Retro Matte Flat Out Fabolous från MAC.



Och så lite sopiga helhetsbilder igen...

Bas: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Blush: Rose Diable från Bourjois.




Hatar att jag inte får till bilderna...


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...