09 juli 2018

Surf's Up och Pink Fizz från HM

Ett litet semesterinlägg från mig. Jag har varit tvungen att klippa ner mina naglar så långt det går. De skivar, splittrar och jackar sig heeela tiden. Jag håller fortfarande på med renovering, städning och trädgårdsarbete från morgon till kväll. Mina naglar tar enormt med stryk trots att jag försöker ha handskar så mycket det går. Gjorde i alla fall ett tappert försök att lacka dem. Ur alla flyttkartonger grävde jag fram dessa lack från HM. Surf's Up och Pink Fizz.





Så klart när jag för en gångs skull skulle fota mina naglar så sken inte solen, vilken den ju alltid gör denna fantastiska sommar. Men inte precis just då.



2 kommentarer:

Lotta sa...

Härlig sommarfärg!

marinamake sa...

Visst är det!

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...