23 juli 2018

Neonigt med Acid Brights - Make Up Revolution

Jag tänkte att det var länge sedan jag gjorde nåt riktigt färgglatt, knalligt och somrigt. Så jag letade fram en av mina paletter med neoniga färger. Blev väl så där nöjd, kunde valt nåt annat än de blå i globen men ja ja, det fick väl duga.




Bas från skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: blå delen från Kiko's Bright Duo nr 19.
I globlinjen: m/s Royal från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: neongul skugga från Make Up Revolutions Acid Brights Palette.
Yttre halvan av ögonlocket: neongrön skugga från samma palett som ovan.
Under ögat: neonorange och neonrosa skugga från samma palett som ovan, som bas för dem Likeable Mood Crayon från Linda Hallberg Cosmetics.
Highlight i inre vrån: ljusa halvan från Kiko's Bright Duo nr 19.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Blue Black från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.







Läppenna: The Lip Pencil 455 från 3Ina.
Läppstift: Color Riche 135 Dahlia Insolent från Loreal.



Primer: Infallible Mattifying Primer från Loreal.
Bas: BB Skin Perfection Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora palett.
Blush: 937 Flamingo från Sleek Make Up.




Så var första arbetsdagen den här veckan avklarad. Jag vill egentligen inget annat än att vara hemma och fixa lite i vårt nya hus (gammalt hus) mycket som fortfarande ska packas upp, köpa gardinstänger och hänga upp gardiner, mera rustning osv. Mycket roligare att hålla på med det än att jobba. Men sånt är livet, jag räknar timmar till varje lediga dag.

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...